luni, 6 decembrie 2010

Tu

Ploua, si sunt uda fara tine,
Ploua, si mi-e tare dor de tine,
Ma doare, ca totul e bine,
Doar rau e, ca nu esti langa mine.

Ninge, si e rece fara tine,
Ninge, si tu esti departe de mine
Cu privirea inainte, si cu gandul la tine,
Ma intreb, oare tu te gandesti la mine?

E noapte, si ma gandesc iar la tine,
Nu-nteleg de ce te iubesc mai mult, cand nu esti langa mine,
Tu ce faci, cand nu sunt langa tine?
Stiu ca faci multe, dar de mine iti mai aduci macar aminte?

Lasa-ma, cand vezi ca-s trista,
Dar fa ceva, sa ma simt iubita,
Va fi degeaba sa vorbesti cu o muta,
Va fi tarziu, sa ma iubesti, cand sunt moarta.

Nu-mi place intunericul,
Totusi va fi nevoie sa ma obisnuiesc cu gandul,
Cu gandul, ca trebuie sa fac un juramant,
Un juramant ca te voi iubi si ma voi gandi la tine, chiar si sub pamant.

Intunericul, imi va sopti, cand esti acolo cu mine,
Pamantul rece, imi va spune cand vrei sa ma simti cu mainile,
Noroiul dupa ploaie, imi va numara de cate ori te gandesti la mine,
Iar eu voi dormi, si voi visa numai cu tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu